- Úvod
- Vše o nákupu
Doprava a platba
Pro doručení zboží v rámci ČR můžete vybírat z následujících možností přepravy:
- Česká pošta - (balík do ruky/balík na poštu) - objednávka do 1499 Kč - cena přepravy 59 Kč
- Česká pošta - (balík do ruky/balík na poštu) - objednávka nad 1500 Kč - cena přepravy 0 Kč
doručení obvykle 1-3 pracovní dny. Většinou zboží dostanete až následující pracovní den.
Česká pošta garantuje doručení přímo do ruky na vámi zvolenou adresu již následující pracovní den po podání zásilky. Přes SMS i e-mail Vás bude v den podání informovat o doručování balíku.
Pokud Vás doručovatel nezastihne, nechá lísteček v poštovní schránce a zásilka zůstane uložena na Vaší dodací poště (kontakt najdete na lístečku). Tam na Vás balík počká 7 kalendářních dnů, než bude odeslán zpět k nám. Můžete ale poštu požádat o opakované doručení zásilky v určitý den nebo prodloužení úložní doby.
Vracení zboží
Pokud vám zakoupené zboží nevyhovuje, můžete ho vrátit do 14 dnů od převzetí zboží a my vám vrátíme peníze. V případě, že vracíte celou objednávku, bude vám poslána částka včetně poštovné, pokud bylo v původní objednávce hrazeno.
Vrácené zboží musí být čisté, neprané a nesmí jevit známky opotřebení. Zašlete nám jej v originálním nepoškozeném obalu se všemi etiketami od výrobce, vyplněným formulářem a s kopií dokladu o koupi zboží v našem obchodě. Zároveň prosíme o zaslání e-mailu na adresu info@joystore.cz a podtvrdit, že zboži bylo odesláno. Dopravu zboží od zákazníka hradí vždy zákazník.
Zboží odešlete doporučeně na adresu:
Ing. Guldana Abdramanova, Zvěřinova 7, 130 00 Praha 3
Stáhněte si formulář pro vrácení objednávky.
Zásilku neposílejte na dobírku.
Reklamační řád
Jak postupovat při reklamaci zboží
- Napište průvodní dopis, do kterého uveďte popis závady na zboží, dále číslo objednávky (popř. přiložte kopii faktury), vaše jméno a tel. číslo.
- Zboží zašlete, spolu s průvodním dopisem na adresu provozovny internetového obchodu :
Ing. Guldana Abdramanova, Zvěřinova 7, 130 00 Praha 3 - Po přijetí reklamovaného zboží posoudíme jeho stav. Pokud bude reklamace akceptována, zašleme vám nové zboží, popřípadě vrátíme peníze, pokud již zboží nebude v naší nabídce.
Reklamace bude vyřízena nejdéle do 30-ti dnů od jejího uplatnění. V případě nevyřízení reklamace v této lhůtě má kupující právo na výměnu věci za stejnou novou bezvadnou věc, nebo může od smlouvy odstoupit. Výběr mezi výměnou věci a odstoupením od smlouvy náleží spotřebiteli. Pokud je to možné, řešíme reklamace ihned.