Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

NEJPRODÁVANĚJŠÍ


Vše o nákupu
Vše o nákupu
 

 

Doprava a platba

Pro doručení zboží v rámci ČR můžete vybírat z následujících možností přepravy:

  • Česká pošta - (balík do ruky/balík na poštu) - objednávka do 1499 Kč - cena přepravy 59 Kč
  • Česká pošta - (balík do ruky/balík na poštu) - objednávka nad 1500 Kč - cena přepravy 0 Kč

doručení obvykle 1-3 pracovní dny. Většinou zboží dostanete až následující pracovní den. 

Česká pošta garantuje doručení přímo do ruky na vámi zvolenou adresu již následující pracovní den po podání zásilky. Přes SMS i e-mail Vás bude v den podání informovat o doručování balíku.

Pokud Vás doručovatel nezastihne, nechá lísteček v poštovní schránce a zásilka zůstane uložena na Vaší dodací poště (kontakt najdete na lístečku). Tam na Vás balík počká 7 kalendářních dnů, než bude odeslán zpět k nám. Můžete ale poštu požádat o opakované doručení zásilky v určitý den nebo prodloužení úložní doby. 

Vracení zboží

Pokud vám zakoupené zboží nevyhovuje, můžete ho vrátit do 14 dnů od převzetí zboží a my vám vrátíme peníze. V případě, že vracíte celou objednávku, bude vám poslána částka včetně poštovné, pokud bylo v původní objednávce hrazeno. 

Vrácené zboží musí být čisté, neprané a nesmí jevit známky opotřebení. Zašlete nám jej v originálním nepoškozeném obalu se všemi etiketami od výrobce, vyplněným formulářem a s kopií dokladu o koupi zboží v našem obchodě. Zároveň prosíme o zaslání e-mailu na adresu info@joystore.cz a podtvrdit, že zboži bylo odesláno. Dopravu zboží od zákazníka hradí vždy zákazník.

Zboží odešlete doporučeně na adresu:
Ing. Guldana Abdramanova, Zvěřinova 7, 130 00 Praha 3                                                                                          

Stáhněte si formulář pro vrácení objednávky.
Zásilku neposílejte na dobírku.

 

Reklamační řád

Jak postupovat při reklamaci zboží

  1. Napište průvodní dopis, do kterého uveďte popis závady na zboží, dále číslo objednávky (popř. přiložte kopii faktury), vaše jméno a tel. číslo.
  2. Zboží zašlete, spolu s průvodním dopisem na adresu provozovny internetového obchodu : 
    Ing. Guldana Abdramanova, Zvěřinova 7, 130 00 Praha 3
  3. Po přijetí reklamovaného zboží posoudíme jeho stav. Pokud bude reklamace akceptována, zašleme vám nové zboží, popřípadě vrátíme peníze, pokud již zboží nebude v naší nabídce.

Reklamace bude vyřízena nejdéle do 30-ti dnů od jejího uplatnění. V případě nevyřízení reklamace v této lhůtě má kupující právo na výměnu věci za stejnou novou bezvadnou věc, nebo může od smlouvy odstoupit. Výběr mezi výměnou věci a odstoupením od smlouvy náleží spotřebiteli. Pokud je to možné, řešíme reklamace ihned.

 


NÁZORY A DOTAZY NÁVŠTĚVNÍKŮ